Voorbereidingen vier maanden Kaapstad - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Marije Lugt - WaarBenJij.nu Voorbereidingen vier maanden Kaapstad - Reisverslag uit Arnhem, Nederland van Marije Lugt - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen vier maanden Kaapstad

Blijf op de hoogte en volg Marije

30 Augustus 2012 | Nederland, Arnhem

Ik hoor net van mijn moeder dat ik niet zoveel tijd meer heb dus dit zal een kort 'reisverslag' worden, nu nog vanuit Arnhem.

Ben ik er klaar voor? Ehm.. Ik moet mijn koffer hebben ingepakt, online hebben ingecheckt, mijn boardingpass geprint hebben en er klaar voor zijn om van iedereen afscheid te nemen. Toch loop ik nog steeds met de vraag in mijn hoofd over de hoeveelheid schoenen ik mee moet nemen, waar ik zo snel nog een telefoonoplader vandaan ga halen en hoe laat ik eens zal gaan douchen. Klaar? Nog niet helemaal. Op buitenlandstage naar Zuid Afrika, Kaapstad. Ik ben nog steeds bezig met mijn focus verleggen..

In de komende maanden hoop ik jullie via deze weblog op de hoogte te gaan houden van alles wat we gaan meemaken. Ik laat snel weer wat van me horen!

Liefs

• 30 Augustus 2012 - 09:35

Maarten:

Eeey Marije!

Heel veel plezier en suc6. Het is heel mooie land! Ben er zelf in 2003 geweest. Heb er familie wonen. Ik zal je volgen hoor.

Groetjes,

Maarten

• 30 Augustus 2012 - 19:38

Kees Slob:

Goede reis en een fijne tijd in Zuid-Afrika. Vier maanden lijkt lang maar is zo voorbij. Ik ben benieuwd naar je verhalen!

• 30 Augustus 2012 - 19:48

Ines:

Geniet ervan schat, tot over 4 maanden!